- du har m@il

Jag och mamma ser på filmen " du har m@il " medan Ina och pappa ser på Harry Potter 2 - hemligheternas kammare.

Har redan sett alla filmer av Harry Potter, men nu är det hennes tur att se dom.
Till Mango:

Jag håller på att lägga ut filmen, men snälla tjata inte. ;)
Orkar inte det, för då blir jag stressad, och då kanske jag inte klarar att lägga ut den, för då kommer allt raderas som det gjorde förra gången, och då fick jag göra om mina koder i "Kodmallar" och min header fick jag ta tillbaka också. Till och med bakgrunden. Så tacksam om jag får göra det ifred, tack. :)

GOOD NIGTH, LITTLE " bloggläsare" haha. ^^ :D


Kommentarer
Amanda

Vad handlar den filmen om? Den verkar bra :)

Hoppas vi ses på skype nån dag :)



Kramis

Amanda

2012-06-17 @ 16:21:58
URL: http://willesminne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0