- Tyskland + Tusenfryd

Hejsan,
 
Ganska längesedan jag skrev. Nej, ungefär bara tre dagar sedan, men jag tycker ändå det var ganska längesedan jag skrev här på bloggen. Om ni fattar rubriken, fattar ni nog vad det här inlägget handlar om också!
Jag, mamma, pappa, Ina, Joakim och min moster Anne har varit med en båt till Tyskland. Båten heter " Color Line ", ni kanske vet vilken båt det är? Jaja. Iaf, så sov jag med min moster i hennes rum på båten.
 
Mamma och pappa sov tillsammans med Ina och Joakim. Vi åt glass och godis, typ hela tiden. På kvällen var det show och då fick man drinkar. Jag drack en slags jordgubbsdrink. Men den var inte så god som jag trodde att den skulle vara. Vi var ju i Tyskland också och där shoppade jag nya kläder. Det var ganska billigt där. Särskilt det vita linnet jag köpte. Det kostade faktiskt bara 16 kronor.
 
Det var disco för dom små barnen först, och dom fick dansa med några clownar. Man kunde spela några spel också i rummet intill där dansgolvet låg. Sedan var det äntligen dags för det andra discot för mig! Men då spelade dom så hög musik att det bara skrapade i högtalarna och så sprängde dom väl högtalarna sedan, när det var slut, tror jag nog. Haha, men vi gick efter två låtar och sedan då åt jag, mamma och Anne ( min moster ) glass istället, medans Ina, Joakim och pappa var någon annanstans. Men jag kommer inte ihåg var dom var?
 
Jag och Anne sprang runt på köpcentret i Tyskland och letade efter Justin Bieber´s parfym " Someday " men det var inte så konsigt. Ni vet ju vem som är min idol. :)
 
( Justin Bieber är min idol, men vissa vet ju redan det. Särskilt mina nära vänner och pappa är ganska trött på mig för att jag pratar om Justin hela tiden... )
 
Bilder kanske kommer upp lite senare eftersom dom ligger på pappas Iphone 4.
Hej då! ^^
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0