Information - till mina läsare

Hejsan,
 
Jag ska berätta litegrann nu om mina inlägg som kommer komma ut och när. Det blir ganska mycket att hålla reda på. Så nu ska jag berätta vilka videos + filmer som kommer att komma ut på min blogg snart.
 
Min och Mango´s film: Imorgon kommer den antagligen ut. Eller ikväll i ett inlägg. Jag länkar till den om ni undrar kan tyvärr inte lägga ut mina egna videos på bloggen här.
 
Bilder ifrån Tyskland: Ni kommer nog få vänta i ungefär en vecka på det eftersom pappa nästan aldrig laddar upp sina bilder från sin Iphone till datorn.
 
Sminkvideo, min + Durdona´s: Kommer ut ikväll. Eller tidigare vi får iaf se när dom kommer.
 
" Mer information om mina inlägg kommer ut senare. "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0