Information till MovieStars - 2

När kommer jag till MovieStarPlanet: 30:de juni 2012 kl. 16.00 - 17.00

Var kommer du att vara i MovieStarPlanet: @Destiny´s rum

Vad kommer du göra med dina "fans": Prata med dem, bli vän med så många som möjligt, säga vem som vinner tävlingen, skriva autografer, och kanske svara på frågor.

Kommer det komma några speciella personer: MovieStarPlanet´s tidning kommer intervjuva mig.

Hur många "fans" får plats: Ungefär runt 100 st får plats. Kanske 45 i varje rum. Men jag räknar verkligen inte med att så många MovieStars kommer.

Vad gör du när du ska avsluta: Jag kommer avsluta med att chatta med alla mina vänner, som jag har blivit vän med och skriva lite extra autografer, ge presenter ( kanske om jag har råd ) m.m

Mer information kommer att komma lite senare. Håll utkik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0