Justin Bieber - Novell - Chapter 2

Jag hade suttit där i minst en timma förrän mormor låste upp dörren utifrån.
"Är det sant?" frågade jag.
"Ja". Vi gick till köket och vi kom fram till Justin. Jag satte mig ner på en stol bredvid honom och granskade honom noga med mina gröna ögon.
"Du har förändrats mycket," vad det enda jag sa till honom.
Mormor hade satt fram ingredienser till chokladmuffins som vi hade bestämt att göra.
"Du med". svarade han.
Pattie och Justin hade omringats av fans på natten iförrgår och kunde därför inte köra iväg med bilen på en hel halv timme. De var framme ungfär kl. 02.00 på natten.
 
När vi hade börjat baka så ringde min mobil. Jag tog upp den och såg att det var Ryan som ringde. Jag struntade i honom och slängde mobilen tillbaka ner i fotöljen.
 
Vi var färdiga med att baka och satte in muffinsen i ugnen gjorde mormor åt oss som vanligt.
"Ni får gå ut på stan, och prata lite. Jag kan ringa er när muffinsen är klara." sa mormor och menade att vi kanske ville vara ensamna?
Jag svarade "okej" sedan bara gick vi ut.
" Ska vi gå till en pizzeria? " sa Justin och pekade på en pizzeria som hette " Patricks Pizza ".
Jag nickade och vi gick till resturangen och började omringas av skrikade tjejer som räckte fram papper och penna mot Justin. Jag suckade och gick in på resturangen själv.
 
Efter ett tag, eller en låg stund kommer Justin in och sätter sig mittemot mig.
" Du får ursäkta det där, det händer vart jag än går, men det vet du nog redan ".
Han frågade om vilken pizza jag skulle ha och sedan gick han och beställde. Medan jag satt där tog jag hans Iphone och kikade på hans twitter. Då fick jag se det. Det där meddelandet som jag hoppades på,
att jag aldrig skulle få reda på att det fanns.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0