Badat i Medelhavet :)

Hejsan,

Jag har badat i medelhavet med pappa och vi nyss kommit tillbaka till hotellrummet.
Vi kom försent till lunchen så då får vi köpa mat istället.
Det var inte så bra...

Men iallafall, jag såg ingen haj så det är lugnt!
Jag måste få hjälp med smileys också, för när jag gör en smiley så syns det bara så här, ";)" typ om ni fattar vad jag menar?
Ni vet att jag inte direkt är en expert på "blogg.se" men jag tror jag är bra på att göra headers? Inte för att skryta, men jaja, tycker ni det?

Jag ville ha pommes friets med coca cola men det var stängt i kiosken...
Som ni ser gör jag lite blandade smileys ifrån både "blogg.se" och "bloggplatsen", det finns massor, på FaceBook, och överallt!

Men om ni undrar så ska jag skriva lite långa inlägg, här på bloggen.
Idag är förrestesten sista dagen vi är här i Rhodos, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Fast det är ju bra på två saker, att jag får träffa,
mina kompisar, och komma hem till Missy, men om jag hade fått bestämma själv, hade jag stannat här för alltid, med Missy.

Fast ni som undrar; det kostar ingenting att ringa till mig på Skype, så ring bara på! Haha.
Dricker vatten nu, men det var ganska ointressant... Om ni undrar så bloggar
jag inte om mode så mycket, mer om djur, och allt annat som typ Design, ibland.

Men jag fotograferar inte, och har ingen bra kamera, så det är ju lite synd.
Men man får väl leta upp en på http://www.google.se/ det är ju bra att man har det.

Men nu måste jag sluta skriva, så får jag skriva nåt intressantare inlägg ikväll, eller imorgon när jag kommer hem eller före jag kommer hem...
Hej då!


PS. Headern kommer kanske upp imorgon, Amanda skulle hjälpa mig, skrev hon i chatten på hennes blogg,
hon är världens bästa vän!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0