♥Bildbomb på gamla bilder (: ^^

Mumsigt ♥
 
Den här sminklådan fick jag av min kusin Berit, när jag fyllde 8 eller 7 år tror jag, haha :'D ♥
Det ligger lite grejer uppe på den, men det är inte mitt fel ;o
 
Haha, en snögubbe. På kortet var det snö ute, det snöade igår men nu är det borta igen, för det bara smälter hela tiden, men egentligen ska det börja komma snö i December tycker jag. ^^ ♥
 
Jag, haha. Det var när jag var liten då.. önskar att jag hade haft kvar den där klänningen i min storlek, men den är för liten för mig nu D:
 
Alicia, min kusin (:
Vi lekte visst med Barbie-dockor där, haha. Roligt att se på det när man är större. ;p
 
Min kusin Anna ( hon med bruna håret, som ni kanske ser ) som har varit au pair i Los Angeles, men jag tror hon har åkt hem nu, stackars henne! Bättre lycka nästa gång, Anna! Och då kanske jag följer med, haha ^^
Och min lillasyster Ina som inte fick till ett så bra face i bilden.
 
På mitt barnkalas, ehehe... ;D
Ebba, Sandra, Alicia, Jag, Klara, Annie, Martina och Martine ♥
Durdona hade inte börjat på vår skola än då, bara så du vet Duri (:
 
Min andra kusin Linda, haha, rolig bild! (: ^^
 
Sista bilden, är av min gamla katt Harry (vi kallade honom Missen ) som vi tyvärr var tvungna att avliva, men visst var han jättegullig?? (: ♥ ♥ ♥ ♥
 
Aja, vi får väl ta med en bild så inte den andra lilla gulliga divan blir sur ;) Men nu har vi ju Missy da, hon låg oss mig förut men hon ville såklart gå. Hon är så lat att hon inte orkar sova ens. Nej da, skojar, haha.. ^^ :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0