New Design 2012

Hejsan! Jag vill gärna säga ett tack till Amanda! Hon hjälpte mig med min nya Design, och det blev ju jättebra! Ville också bara uppdatera bloggen. Just nu håller jag på och städar. Ni kanske kan få lite bilder om ni är snälla. ^^
Haha, skojar, men eftersom jag är så dålig på att skriva långa inlägg, så kan ni få rösta på några Looks som jag har gjort på moviestarplanet.se ! (:
Ni bara väljer vilken Look ni vill rösta på och skriver det i kommentarerna, och sedan lottar jag ut en vinnare som vinner ett gratis klädesplagg av min användare Destiny19.
Det betyder att de som inte har MSP vinner en länkning eller en autograf från en valfri kändis.
OBS! Det är inte riktiga autografen, bara en kopia av den bara så ni vet det, för det är bra att veta!
 
Look nr 1 = Solnedgångsflickan (Jag går efter den första från vänster håll )
 
Look nr 2 = Sweet Pinkie
 
Look nr 3 = Cool rock tjej
 
Lycka till alla snälla läsare! (: ^^ ♥
 
P.s: MAN FÅR INTE KOPIERA ELLER HÄRMA NÅGON AV LOOKSEN, FÖR DET ÄR INTE TILLÅTET PÅ DENNA BLOGG !


Kommentarer
Amanda

Jag röstar på "Sweet pinkie" :)

Säg bara till om jag ska ändra något mer på din blogg :)

Kram kram

Svar: Oki doki, tack för din röst, och jag säger till, du är bäst på allt! :)
Kram och puss (:
Hannah

2012-11-10 @ 17:46:56
URL: http://willesminne.blogg.se
Ina (din lillasyster)

Jag röstar på Sweet Pinkie! :)

Svar: Okej, Ina! (: ^^ ♥
Hannah

2012-11-11 @ 18:24:38
Mamma

Solnedgångsflickan! (og du? Kan du ikke legge ut bilde av lekker sjokolade i stedet for det godisbildet som ligger ute? De så ikke så gode ut med de sterke fargene. Ta sjokolade!! :))

Svar: Jaja, men jag tycker det är fin bild och starka färger! (:
Hannah

2012-11-11 @ 19:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0