Martine och jag

Hej, alla läsare!
 
Idag har jag haft Martine på besök, och vi har bakat muffins (choklad) och gjort en film samt varit ute i regnet.
Vi hade några paraply som vi hade ute, men sedan blev jag jagad och gömde mig i ett träd, haha, undrar varför min hjärna tänker så konstigt?
Jag blev i alla fall asblöt och gick in och bytte om tillslut.
Vill ju inte gå i blöta kläder.
Det var iaf det jag har gjort idag, men vet ni att jag ska regissera en film snart?
Jag har redan skådespelare till den, och nu ska ni få se vilka!
 
Inte.
Vissa kanske inte vill att jag ska lägga ut deras namn, så jag undviker det.
Den ska bli stor! Eller inte, haha.
 
Ses!
 
^^ :) <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0