Jobbar hårt ...

Hejsan, alla mina läsare!
 
Jag jobbar med min låt just nu och jag lyssnar på all sorts musik för att få inspiration!
Den ska passa till Disco och lite vanligt.
Det handlar om en kille som jag är lite kär i då, men han är två år äldre än mig såå..
Aja, jag skriver bara en låt om det.
 
Sedan skriver jag manuset till min version av "Hunger games" som jag och några kompisar ska spela in + att jag håller på att göra iordning Amandas brev som jag ska skicka till henne.
 
Sedan så håller jag på en koegrafi till min dans, men jag tror det stavas så.
Men sedan äter jag godis också. ♥
 
Ses! Puss


Kommentarer
Alicia

Hej hej!
En liten fråga bara... Jag klickade på kategorin look a like by hannah men jag undrar varför inte catwomen var med där. Och så undrar jag när vi ska apela in hunger games "pjäsen"?

//Alicia ♥

Svar: Hej Alicia! Oj, jag har nog glömt att lägga till den där bara.. ;)
Och Hunger games-pjäsen kommer vi kanske att öva på nästa helg. Måste bara kolla så att alla kan komma. Jag tänker skicka med er lappar med info om detta.

// Hannah :)
Hannah

2012-09-16 @ 14:50:13
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se
Amanda

Oj du gör mycket du, precis som jag, jobbar jobbar och jobbar :P (alltså pluggar) Inte så kul kanske men om man vill ha bra betyg så får man lov att plugga....
Men jag hoppas mitt brev kommer snart och att vi kan ses på skype snart :) Fast annars kan vi sms:a med varandra :)


Kramisar//Din bästis <3 <3 Saknar dig!! <3 <3 :) =)

Svar: Japp, ditt brev kommer till dig någon gång under veckan, men det borde komma på tisdag för det brukar ta 2 dagar innan man får det! Puss och kram // Hannah :):):)
Hannah

2012-09-16 @ 15:52:43
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0