Om jag pratar om FaceBook så..

..händer det här!
 
Jag - Mamma, kan jag få skaffa FaceBook?
 
Mamma - Nei
 
Hannah - Meh.. VARFÖR INTE?! Alla andra i min klass har det..
 
Mamma - Men, jeg vil ikke at du skal se va jeg skriver!
 
Hannah tänker då så här: "Åhh, tror du att jag bryr mig om dig? Jag bryr mig om en-kille-som-är-så-himla-snygg, fatta det mamma!
 

Men när jag frågar pappa, blir det så här..
 
Jag - Kan jag få Facebook pappa?
 
Pappa - Nej, det finns massa virus där..
 
Men idag så sa han faktiskt något annat... och det vaar...
 
Jag: Kan jag få Facebook, pappa?
 
Pappa: Hmm.. vi får se.. vi kan prata mer om det..
 
Nu är det bara att övertala mamma såå, byeeeeeeeeee:)
 
 
P.S. Nu kom mamma hem :D
Oj, ni kan ignorera den glada smileyn och sätta dit en j***** sur smiley istället. Det första hon säger är:
"NEI, DU FÅR IKKE FACEBOOK!"


Kommentarer
mp

markus penman, ahahah

Svar: Vem är det som har skrivit det här?P.S, ja det är han som är så himla snygg..
Hannah

2012-09-30 @ 17:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0