Shopping + tandläkare

Hejsan!
 
Idag efter skolan åkte jag och mamma till tandläkaren. Och det var så tråkigt.
Han stack hål i mitt tandkött och så vidare..
Sedan handlade jag och mamma för 500 kronor på Ö&B, vi köpte skrivblock och lite presenter till min lillasyster Ina, som fyller år den 25.
Sedan åkte vi till "Bubble room Outlet" på vårt nya köpcentret.
Vi handlade inget där för det såg ut som det var bra, men det var inte så bra som vi trodde.
Vi åkte på Cubus istället, och där köpte jag en tröja som det stod "Wild Child" på + en tröja med amerikanska flaggan på, hehe.^^
 
Sedan skulle vi på Bik Bok men jag hittade inget där ( köpte en leopard-topp där igår )
Så vi gick till KappAhl istället och köpte några andra toppar + en jättegullig pyjamas, jag älskar den! Den är så gullig och fin!
Ska lägga upp kort på den någon dag, men nu ska vi äta kyckling, så tjaaooo!
 
Puss:)
 
 


Kommentarer
Amanda

Tandläkare, jippi, hehe kanske inte, inte jättekul att gå dit men man måste...Men shopping det lät roligare ;)

Ska gå och lägga mig snart, ska läsa lite först och sen sova ;) Ses kanske nån dag :)

Puss o kram//DIn bästa vän <3 <3 :) :) :)

P.s måste berätta en sak för dig...det här var en bra dag...älskar mig själv för att jag kom 10 min för tidigt till min cello spelning :P Haha.

Svar: Haha, du kan berätta för mig på skype någon dag! Idag skickade jag ditt brev så det kommer nog imorgon! Och du vet att jag tog bort två presenter från brevet för dom var faktiskt inte fina, så du får 3 presenter ( eller minns inte :P ) och sen två affischer för hade inga fler :/
Sedan ett kort brev, för jag hade ont i handeen när jag skrev så blev ganska kort, men hoppas du gillar det iaf, sees! :) <3 :) <3 <3 :)
Hannah

2012-09-17 @ 21:12:47
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Det blir säkert bra :) Haha inte ska du anstränga din hand bara för att skriva ett långt brev så det är helt okej att du inte skrev ett så långt brev ;) Längtar tills jag får det, hoppas jag får det i morgon :)

Puss o kram!!! :) <3 <3 <3 <3 :) :)

Svar: Hejsan, idag fick du brevet, gissar jag på! Hoppas du gillar det! Nu ska jag äta mat så vi ses nog någon gång.. :)
Puss o kram/ Hannah
Hannah

2012-09-18 @ 20:11:08
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0