Hamburgare

Nu har pappa lagat hamburgare så jag får väl gå ner och äta snart. Har nyss sjungit färdigt några låtar på mitt rum. Hoppas inte det blir allt för irriterande för pappa och Ina, haha. Fast jag sjunger bara när ingen hör. Jag vill bli artist och skådespelare men men.. det är inte så lätt. Jag ska ju bo i Los Angeles när jag blir vuxen också. Då ska jag gå på audititon och sånt. Om jag hade varit vuxen och varit med i Pretty Little Liars hade jag valt att spela Spencer tror jag. Eller Aria, eller Emily, eller Hanna. Aja i alla fall, jag vet inte vem, alla äger lika mycket tycker jag!
Ska gå och äta nu. Puss!
 


Kommentarer
Amanda

Hamburgare, mumsigt, jag åt pannkakor idag :D
Har du gjort något roligt idag på ditt sportlov?? Hoppas det :)

Kram :) <3 <3

Svar: Tja... jag har mest slappat och varit med några kompisar och sånt, du då? :))
Hannah

2013-02-28 @ 14:31:03
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0