Imorgon är det friluftsdag

Hejsan,
 
Nu sitter jag hos farmor och farfar. Vi har nyss ätit mat. Imorgon är det friluftsdag på skolan, roligt. Men det som är "diss" är nog att vi måste vara ute så länge. Jag kan garantera att jag kommer frysa även om jag har mycket kläder på mig. Jag ska åka pulka med Duri och Tine! Sen ska jag ta med en liten matsäck med varm oboy, mums. ♥
Imorgon ska jag till Cubus, det är Justin Bieber-special som släpps imorgon, det kommer finnas mössor, kläder, armband, halsband och hoodies! Farfar tyckte att min serie var jättebra och han tyckte att jag skulle göra en bok av det. Det var ju ett bra förslag. Fast då får jag väl börja skriva så att det blir klart innan jag har glömt bort det. Jag har alltid viljat gjort en bra bok och film som andra kan se, till och med okända och tycka om. För man får sådan styrka när andra stöttar en i ens arbete. Jag älskar att göra filmer med dig Martine! Fast nu håller jag på och skriver manus till en film som kommer vara i några delar. Typ som en serie fast det ska vara mer skådespelare i den. Jag hoppas jag kan lägga ut den på bloggen när den är klar. Nu ska jag gå och spionera lite på mina syskon. Har inget annat att göra så men.. Vi ses! Puss!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0