Promenad med mamma

Hejsan,
 
Förut var jag och mamma ute och gick lite. Det var skönt med frisk luft. ♥
Vi gick tillsammans ett litet tag och var sura på varandra först men jag är inte sådär sur så jättelänge, så det går fort över när jag är sur. När vi kom hem så åkte vi och köpte lördagsgodis. Nu står mamma och lagar kycklig medan jag sitter i soffan med datan i knät och slappnar av. Ina och Joakim sitter och kollar på "Charlie och Lola" , men jag tycker inte om det. Det är supertråkigt liksom. Det handlar inte om något det är liksom bara två syskon som babblar och säger oj och sådant. Jag älskar de här fyra serierna:
 
Pretty little liars
 
 
Ghost whisperer
 
 
Little House On the Praire
 
 
Gilmore girls
 
 
Ha en jättemysig och trevlig kväll! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0