Söndag = Crying

Monday = No
Tuesday = Ughh
Wednesday = Why?
Thursday = Omg
Friday = Finally
Saturday = Yesss!
Sunday = Crying
 
Nu är det snart Måndag igen med skolan. Vi ska ju ha sportlov om typ en eller två veckor, och ni anar inte hur mycket jag längtar. Jag kommer inte klara av en vecka till i skolan, det känns som om jag ska dö. Men man har inegt annat val än att stå ut.
Igår duschade jag och efter kom Martine hit. Vi kollade på The grudge (h&m-version) och sedan så dansade vi och hållde på. Som ni kan se på den förra videon så dansade vi och sånt där. Haha, det var knäppt.
Jag har ändrat design som ni kanske ser. Blev så himla trött på det andra så jag ändrade helt och hållet på hela bloggen. Vad tycks? Tyckte ni det blev fint? Jag blev i alla fall nöjd efter en hel dels jobb för att få till den rätta "stilen". Idag ska jag bara slappna av som vanligt. Jag och mamma ska vara lite själva sedan tror jag för att Ina och Joakim ska på hockey och fotbollsträning. Det är skönt att vara ensam ibland, för då kan man liksom tänka klart.
 
Vad tycker ni om att jag videobloggar då? Har ni kommit på några mer förslag till mina videos så kan ni skriva i kommentarerna. Jag ska borsta håret och gå upp ur sängen snart nu. Jag duschade ju igår och så satt jag och drog hårborsten genom håret nästan hela kvällen igår, så tillslut blev det som silke, nästan. Jag kan inte skriva mer nu men kommer troligtvis uppdatera senare idag. Tingeling!
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Fint!! Men jeg savner kommentar nederst i innlegget? Om du forstår. Nå må man scrolle opp i starten av innlegget for å legge en kommentar. Bedre om den også finnes nederst.

Svar: Jag vet inte hur man gör?? :S
Hannah

2013-02-17 @ 12:00:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0