Thank you!

Tack så mycket för alla besökare igår! 30 stycken vettu!
Snart kommer min moster Aud. Vi ska äta fiskgratäng när hon kommer, tyvärr tycker jag inte om det. Igår satt jag med världens huvudvärk och gjorde matteläxan. Usch, jag hatar verkligen matte! Dör hellre än att jobba med det. Eller jag svimmar hellre i några dagar kanske då, men hallå liksom? Matte suger!
Kom ihåg att nästa avsnitt släpps på torsdag (the ghost) tack för att så många kollade på den förresten! Jag är i mitt rum och städar rummet. Nu kom hon visst. Hehe. Jag lyssnar på Spotify samtidigt. Åh nej, jag hann inte dammsuga, men spela roll.
Idag på skolan hade vi idrott, men vi åkte madrass istället, kl. 08.00 på morgonen! Stod där som en trött gris och fick massa snö i ansiktet. Det var när jag hade åkt ett par gånger då vaknade jag, äntligen. Haha. Nu ska jag gå ner och hälsa på Aud, sedan ska vi väl äta som jag sa. Ha det bra! Puss!
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Fiskegratengen var faktisk god!! Det syns vel du også?

Svar: Nja, litegrann ;)
Hannah

2013-02-19 @ 19:43:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0