Design 2013

Jag vet att headern inte blev helt perfekt, men allt ska väl inte vara perfekt eller hur? Man måste inte försöka vara perfekt för andra märker att det är något fel, för när man låtsas det verkar man ju underlig och irriterande också tror jag. Men jag är inte världens bästa designtjej heller då, haha. ;p
Men vad tycker ni om designen? Kommentera, och snälla kommentera inte om någon slags "reklam"- eller något sånt där. Väldigt jobbigt. Man går inte till andra bloggar och skriver typ "Jag har en tävling på min blogg och jag har över 300 läsare, snälla länka mig så jag får några flera :biggrin: ! "
Och när man går in på bloggen så ser man värsta ensamma stället på hela jorden! Ingen kommentar på ett enda inlägg. Man borde ha fått minst en kommentar om man har över 300 läsare, men visst. Därför gör man inte så! Man får göra reklam åt sin blogg själv och inte ljuga! :o
 


Kommentarer
Mamma

Veldig fint, syns jeg!!
(men det var litt slitsomt for öynene med disse blinkende greiene samtidig som man leser)
Kan du väre snill og endre min snart også?

Svar: Japp, det kan jag göra, jag ska fixa en ny till dig men vad vill du ha för färger på headern då? :)
Hannah

2013-01-07 @ 00:51:27
Amanda

Jag tycker din design är helt perfekt :) Den är jättefin :) <3 <3

Kram kram :)

Svar: Tack så mycket! :)
Skulle vi kanske kunna prata på Skype någon dag?
Hannah

2013-01-07 @ 11:23:13
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Mamma

Vet ikke ennå...?

Svar: Oki :)
Hannah

2013-01-07 @ 14:00:20
Amanda

Visst kan vi det, nån dag borde gå. Jag börjar skolan i morgon (onsdag) Sen har jag hemstudie-dag torsdag, fredag och måndag. Så kanske när du kommer hem på torsdag eller fredag. Vi får se, ska springa någon dag. Ska vara med i vårruset i vår och sen ska jag springa tjejmilen i höst :P :D Men nån dag borde gå. När kan du logga in på skype?? :) :)

KRAM :)

Svar: Va, orättvist jag började idag :P
Hmm.. det skulle nog kunna gå kanske typ på fredag för då är det ju helg sen och ja då kan vi prata längre för jag lägger mig typ halv 10 på vardagar eller egentligen ska jag sova kl. 9 men jag o mamma ser på TV så då brukar det alltid bli sent, men för mig passar det finfint på fredag:) ^^
Hannah

2013-01-08 @ 08:35:16
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Okej då tar vi det på fredag :D :D <3 <3 :)

Kram

Svar: Japp:) <3 <3 :D
Hannah

2013-01-08 @ 18:27:49
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0