Vinnarna av godissorterna

Hejsan,
 
Förlåt att jag inte har bloggat men igår när jag vaknade så mådde jag inte bra. Och sen kom det. Jag blev spysjuk igen, jag var ju det för typ en vecka sen! Jaja, nu är det över men ursäkta, men jag har så jäääääkla ont i halsen, och det gör superont. :/
Nu kommer jag visa vinnarna av godissorterna i alla fall.
 
1. Vinnaren är... GEISHA
 
 
2. Vinnaren är... GRÖNA MELONREMMARNA!
 
 
3. Vinnaren är... GUL OCH ROSA DÖDSKALLE
 
 
4. Vinnaren är... CENTER
 
 
5. Vinnaren är... OAVGJORT, BÅDA VANN ;D
 
 
 
6. Vinnaren är... JAPP
 
 
Tack så mycket för alla röster jag har fått:)
Nu ska jag ta det lite lugnt och städa försiktigt på mitt rum, med min värkande hals;)
Ses:)
 
PS. Ny header kommer d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0