Bonez är tillbaka "Del 4"

Prolog:
 
Han tog upp det och läste det: Till Pomis från Lily: Hej Pomis! Rädda mej jag är fånge hos Bonez!! Du måste lämna mej annars kan vi inte starta den dära klubben du pratade om den dära gången! Mvh Lily! Va?? sa Pomis.
Nästa dagen vaknade Samantha upp i en konstig skog. Det var en liten mini panda som stod bredvid henne. Han såg mystiskt ut. Det var nog bäst att akta sig, tänkte Samanta. Hon skulle just ställa en fråga till honom.
 
 
"Var är jag?" frågade hon. Den lilla pandan vände sig mot henne och öppnade munnen samtidigt som han stirrade på henne med hans mörka ögon.
 
 
Han svarade med en konsig dialekt. Hans namn var Pajl, det stod på hans tröja. Plötsligt försvann han och Samantha började utforska skogen på egen hand. Det tog inte så lång tid förrän hon upptäckt en grotta som hon tittade förvånat mot. Hon började försiktigt gå mot den.
 
 
Hon stannade och tittade häpet på vad som fanns framför henne. Ett stort vattenfall på hennes vänstra sida och några konstiga prickar på väggen framför henne. Det verkade som ett hemligt gömställe för någon som... Hon slutade tänka för en stund. Det kan inte vara.. Bonez! Hon började snabbt tänka igen på något ställe att komma ut. Var detta en fälla? Hon visste inte helt säkert än. Det ända hon tänkte på var att ta sig härifrån.
 
 
Fortsättning följer
 
Nästa del kommer vi få följa Pomis´es perspektiv.


Kommentarer
Amanda

Den är ju bra :D :D
Ska svara på din fråga som du skrev när du svarade på min kommentar ;)
Jag hejade på Yohio, fast Robin är också jättebra men jag ville att Yohio skulle vinna men jag hoppas det kommer gå bra för Robin ;)

Kram kram <3

Svar: Ja, först trodde jag Yohio skulle vinna så då sa jag "Ja, Yohio vann!" fast sen sa dom "Vi har en vinnare.. Robin Stjärnberg"! Jag blev väldigt förvånad, haha. Jag hoppas också det går bra för honom. Såg du Anton då, han var ju supersnygg! Haha ^^ :P
Hannah

2013-03-10 @ 19:09:59
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0