Ny design?

Hejsan alla läsare!
 
Tycker ni jag ska göra en ny design till bloggen? Börjar tröttna på den som jag har. Ska ha något mer "ljusare" typ. Skönt med helg, eller hur? På skolan gled vi på isen och vår gamla klasskompis kom och hälsade på. Jag och Duri stod och skrek till han men han hörde inget. Bara så ni vet har jag och Tine börjat med vår serie, den kommer heta "Best friend liars" det var inte jag som kom på det, men det betyder "Bästislögnarna" det handlar om mig och Martine tog min pojkvän, jag blir arg och dödar henne sen blir hon ett spöke och vill hämnas. Det är en "knäpp-rolig-skräck-komedi" hehe långt ord, första delen kommer ut imorgon tror jag? Håll utikik efter avsnitt ett iaf! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0