It´s all about the blog

Hejsan,
 
Ursäkta mig.. Haha vet inte varför jag skrev så. Har inte bloggat på ett tag men det är för min dator är ju sönder så jag använder pappas Mac och det går inte att ändra design med den! Ingenting liksom, för det finns inget program till Headers.. Eller jo, Gimp men jag har aldrig användt det. Bara Gimp 2 har jag använt en enda gång och det blev fail som vanligt. Men i alla fall har hittat det jag brukar använda så ska försöka göra en ny design (vårdesign) och bara så ni vet kommer jag nog blogga mycket om kläder, smink, hår och naglar för jag försöker ju göra videos samtidigt också men nu kan jag inte redigera videos, bara i iMovie och ALLT är sååå krångligt! Jag ska köpa en ny dator + en ny kamera, så får vi se hur det blir.. Ha´re bra sålänge! Hej då!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0