Söndagsslapp

På morgonen städade jag mitt rum. Sedan var jag ute och hoppade på studsmattan och tog lite frisk luft, osv. Förresten det är ju jättefint väder idag. Sol och 17 värmegrader i skuggan. Nu sitter jag och slappar med skrivbordet. Missy ligger bredvid mig på mitt skrivbord och sover. Och så har jag en fråga till Amanda:
 
Kan du hjälpa mig att göra en design, min dator är ju kass och det är svårt att göra på Mac, men bara om du vill så kan jag skicka mail till dig sen. ;)
 
Nu ska jag kolla YouTube, syns senare.
 


Kommentarer
Amanda

Jepp jepp jepp, kan hjälpa dig =) Varför skulle jag inte hjälpa dig?? Haha :P Skicka skicka mail bara så ska jag göra mitt bästa :) Använder ju också en Mac (mammas som du säkert vet) men det ska nog gå bra. Vet kanske lite mer om hur de fungerar men om inte så får jag väl tjafsa med min dator lite bara, haha, nee då, den brukar sköta dig :P =)

Puss o kram <3 =)

Svar: Okej, taack så mycket! Jag skickar mailet snart, ska bara ha med några bilder som jag ska ha med om det går bra ;) :P
Puss och kram! <3 <3 :) :)

PS. Nu måste vi ses på Skype, haha jag har ju aldrig tid men vi kan försöka klämma in det någonstans, haha :P :D :) <3
Hannah

2013-05-05 @ 18:28:20
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0