Dagens Outfit ~ Kräftskiva

Den här outfiten kan man ha på kräftskiva. Man kan blanda svart, rött och vitt, eftersom kräftorna är ju röda och så är dom lite svarta och vitt kan man bara typ mixa in! Njut. ^^
 
 
                                                   +
                                                   +
+ Om ni vill så kan ni ha en svart kofta runt linnet för att då blir det inte lika kallt, men om ni sitter inne så kan ni ju bara ha linnet.
 
Aja, det var det. Om ni undrar så har jag bara Dagens Outfit på fredagar då ni förstår har jag olika teman som typ förra gången hade jag ju "Somrigt" och nu har jag "Kräftskiva" men då fattar ni! Hej då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0