Del 4 min nya saga!!

(Stella) Vad.... Det där måste vara!! Amalura!!! (Flora) Men det är ju Amalura, Drakula måste ha fångat henne.
(Stella) Ja, du måste ha Rääätt!! (Flora) Stella neej. Nu måste jag rädda henne du är lika knäpp som min syrra din dumma vampyr!! (Drakula) Jaså?? sa Drakula det vänligaste han kunde. (Amalura) Vänta.... du skulle inte ha sagt så. kom och låssa repen. (Flora) Okej då!! Flora skyndade sig att låssa repen....
(Flora) 1,2,3 SPRIIIING. (Drakula) Det finns inget ni kan göra!! (Flora) Jo, vi kan ju hoppa upp på en stol och låtsass att vi är rädda, viskade Flora till Amalura. Bra ide!! sa Amalura de började med att göra planen.
 
(Båda) Buhuu vi är så rädda för drakula buhuu!! (Drakula) HAHAHA, nu kommer jag och DOOONK.


Fortsättning följer!!

Hannah Rebecca



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0