Min nya saga. Del 3

Hej nu börjar sagan.

Stella och Flora kunde inte komma upp från den långa tunneln.
(Flora) Kan vi inte bara gå en annan väg om det finns?
(Stella) Jo det kunde vi ju ha gjort!! (Flora) Jag skulle ha sprungit ifrån den där virveln.
(Stella) Ja just det vi skulle ha sprungit in i klassrummet istället för att gå till PandaKing.
(Flora) Tyst jag hör nått. (Stella) Hallå är det någon däär?? (Flora) Tyst Stella kom, vi följer ljudet!
(Stella) Ok!! (Flora) Skrik inte sa jag ju. (Stella) Okej då!! Flickorna hittade en liten elefantunge!!
(Stella)
Oj... Vi tar med honom?? Vi kan ju inte lämna honom här ensam. Asså med det dära spöket.
(Flora) Stella du har rätt kom vi springer in i den vänstra tunneln!! Innan flickorna hann springa in så stängdes alla
portar en man kom fram han hette Drakula. (Stella och Flora) Vem är du lämna den stackars elefantungen ifred. Innan Flora och Stella hann springa iväg så såg de en lysande glittrig prinsessa!!

Fortsättning fölger! Är det spännande eller????
Ok!! Ni får svara genom att skicka kommentarer.

Hejdå från
Hannah Rebecca.



Kommentarer
Mamma

Veldig spennende!!

Hva gjør glitreprinsessen sammen med Drakula???

2010-04-25 @ 12:07:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0