Kul dag.

Idag har vi varit ute med båten.
Vi åkte till en sandstrand och stannade där.
Vi badade....Men det var så mycket stenar på botten.
Jag låtsades att jag bodde i  någon slags undervattens värld.
Jag lekte att jag och Alicia var under vattnet.
Jag sa till Ina (Min lillasyster.) att hon skulle
fråga nått till Alicia.

Ina frågade så här: Vad är Alicias favoritdjur.
Jag: Marsvin.
Ina: Okej.... Men vad är Alicias favoritfärgö
Jag: Svart.
Sådär hållde vi på.
Sedan grillade vi korv.
Jag och mamma solade litegrann före korven.
Sedan badade vi lite till.
Ina simmade ut med min badring.
Jag simmar själv jag behöver inte armpuffar eller badring nu längre.

Sedan åt vi kexchoklad.
Joakim fick först, sedan jag och sedan Ina.
Sedan badade vi ännu en gång.
Då var mamma med oc badade.
Hon dök och stod på händerna i vattnet.
Sedan så gick vi upp ur vattnet och torkade.
Sedan så klädde vi på oss våra kläder.
Pappa körde till bryggan och så åkte vi hem.

Sedan skulle jag,Ina och Joakim till Roger och Hilde.
Hilde passar en blandning av Husky och Grönlandshund.
Först så var den lite rädd för den hade ju aldrig sett oss förut.
Sedan blev den lite tuffare :-)
Jag tyckte att den hunden var snäll.
Men Ina och Joakim blev lite rädda för hunden.
Hunden sprang runt och hoppade på Joakim.
Och den rev Ina på magen.
För hon hade vara sjol och bikiniöverdel.

Sedan skulle vi hem.
På vägen köpte vi lördagsgodis och två cola light.
Nu kommer veckans låt:

Veckans låt.


http://www.youtube.com/watch?v=3ExWsVFJlFo.
Artist: Justin Bieber.
Låt: Never let you go.

Hejdå nu har jag inget mer att skriva om.
Hejdå.// Hannah Rebecca.







Kommentarer
Hilde

Hei Hannah!

Nå har jeg lest hva du skriver,og du skriver så bra.

Og jeg gleder meg til neste moteoppvisning,men da må Berit være med.

Hadet på badet.

2010-07-13 @ 22:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0