Tråkigt :-(

Hej allihopa!!

Nu har jag tråkigt.
Men jag vet vad jag ska skriva om.
Vinnaren på....??

FRÅGESPORTEN!!

Vinnaren är 2 styckna!
Min....
Mamma och Faster!!

Ni ska få två fina bilder.... men först kommer min fasters.

Ditt pris är....


En fin, fin, fin Diamant!!
Hoppas du gillar den!! :-)
Du får njuta av ditt fina pris....
Diamanten!!

Nu kommer min mammas bild!!

(Hon vann kändistävlingen så hennes bild får komma efter min fasters)


Bli inte avundsjuka (Snälla!! hihi)


Har ni roligt??
Vill ni se en rolig bild?
Kanske inte.

SKOJA!! HAHAHA!!



HAHAHAHAHAHA!!

Rolig??

Nu ska jag in på spotify!!

Hejdå!!

/ Hannah

Min bakrundsbild på datorn.



Kommentarer
Fastra

Tack tack tack, jag är väldigt nöjd med priset! :-)

2010-11-18 @ 10:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0