Tjena!!!

Hej alla bloggfans.

Idag var det ingen idrottslektion på skolan.
Det var nämligen så att vi planerade en klassfest.
Jag,Alicia och Durdona bestämde att vi skulle uppträda framför hela klassen.
(Läskigt!!)
Det var min ide och Alicia och Durdona höll med om det.
Vi ska sjunga Justin Bieber.
(Låten heter Baby.)
Här kommer låten.

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4. Baby. Musikvideo.

Den är jättebra och Justin Bieber är så SNYYYYGG!!!!! ;-)
Jag har hittat på att jag ska ha frågesport en gång i veckan.
Det kanske blir på fredagar.
Det passar bäst så kan ni kommentera svaren i kommentarerna.
Och vi ska ha en frågesport nu faktiskt.
Fast vi tävlar inte förän jag har bestämt mig.

Nu börjar jag.

1. Vad heter Justin Biebers första låt.

1. Baby x. Somebody to love. 2. One time.

2. Vad heter Selena Gomez i filmen Magi på warvelyplace.
1. Britney Spears x. Alex russo 2. Hermione Granger.

3. Vilken hundras har Paris Hilton.
1. Golden retriever. x. Chiuaua 2.Tax

Hoppas ni svarar.
Lycka till.

Hannah






Kommentarer
Mamma

Hei!!

Får man komme med egne svar??

Da tror jeg at Justin Biebers första låt hette "bä bä lilla lamm"

Og så tror jeg at Selena hette Gudrun Åsnenos.

Og så tror jeg at Paris Hilton har en blandras. Blanding mellom blodhund og dregl-bulldog!!



Fniss fniss....hihihihi

2010-09-28 @ 20:12:08
URL: http://skarbol.blogg.se/
Fastra

Oj, sånt här ungdomsgrejs är jag dålig på, men jag försöker i alla fall. :-D



Fråga nr 1 = X

Fråga nr 2 = X

Fråga nr 3 = X



Det blev bara kryss, hoppas det är rätt! ;-)

2010-09-28 @ 22:34:15
Fastra

Oj, sånt här ungdomsgrejs är jag dålig på, men jag försöker i alla fall. :-D



Fråga nr 1 = 2

Fråga nr 2 = X

Fråga nr 3 = X



Det blev inte bara kryss, hoppas det är rätt! ;-)

2010-09-28 @ 22:34:48
Anonym

Jag är så dålig på sånt här, men jag försöker väl ändå. :-D



Fråga 1 = 2

Fråga 2 = X

Fråga 3 = X



Hoppas jag får några rätt. ;-)

2010-09-28 @ 22:35:36
Fastra

Jag tror kanske det blev 2 svar, du får ta bort det första för jag ångrade mitt svar på fråga 1 där. :-D

2010-09-28 @ 22:36:26
Hannah

MAMMA DU HADE HELT FEL!!! (HIHIHI)

Cammila du hade rätt på 2xx

Och anynom hade också rätt.

2010-09-29 @ 16:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0