Svar på kändistävlingen:-)

Ingen vann min kändistävling denna gången heller!
Nu får till allt skärpa er!..... :-D (Bara skojar!)
Jaja men vi har iallafall fått tre kommentarer!
Då får jag väl läsa upp dem!

Postat av: Mamma
Jeg har aldrig sett noen av disse menneskene jeg:-)

Postat av: Ina og Joakim.
Den första tror vi är någon i "madcon"
Den andra är Britney Spears eller nåt!
Och nr. 3 är rödluvan:-D

Postat av: Fastra
Jag säger samma som din mamma jag
har heller aldrig sett någon av dem!.... Tror jag:-)

Ja men ingen hade rätt:-)
Här kommer svaren:
Bild 1 Flo Rida
Bild 2 Kesha
Bild 3 Haylely Williams
Men nu kan ni ju gissa vilka dom här är:

Ledtråd: Han är en svensk artist!

Ledtråd: Hon sjunger låten: Mikrofonkåt.

Ledtråd: Hennes mellannamn är Kim!

Hejdå svara rätt nu:-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0