Mitt första innlägg!!

Hej!!!
Jag heter plapan och är ny bloggledare här på bloggen.
Hannahs mamma tvättade mig ren iförr går.....
Och här är en bild på mig!!


Den här bilden var jag ledsen på för det var det värsta som har hnt mig!!
Hannah glömde mig på sin PAPPAS JOBB!!!
Nu kommer Hannah att interljuva mig!!

Från och med NUUU!!

Vad är din favoritmat?
Bananmos med jucie.....

Vad är din favoritsort av godis?
Skumbanan, såklart :-)

Vad är din favoritras av hundar?
Tax, Cavailer king charles spaniel som du!

Vilka filmer gillar du?
Bamse, vampyrskolan och ghost whisperer men jag blundar
om det är hemskt ;-)

Vilket är ditt favoritdjur?
Jag gillar Katter och Apor!!

Vad är din favoritfärg?
Grön och Blå!!

Nu har inte Hannah fler frågor och det är snart Vampyrskolan så det var iallafall ett inlägg från mig!!
HEJDÅ!!!

 //Plapan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0