~Grattis på födelsedagen Joakim~

Hej!!

Idag fyller Joakim 5 år! ;DD...
Tänkte jag skulle visa lite bilder från idag på morgonen men
mamma har den datan bilderna ligger på :confused:.

Nu har jag hicka det är sååå IRRITERANDE :furious:
Nu ska jag säga vad han fick på morgonen (Joakim)
Först väckte pappa mej o Ina klockan 7!!
Och så gick vi ner och väckte mamma, sen tog en bit av
tårtan och satte 5 ljus i den :biggrin: (Han fyller ju 5 år)
Sen tände pappa ljusen och vi gick in och sjöng för honom.

Sen ryckte han till sej presenterna :biggrin:.
Han öppnade min present först, det var Geisha!! :P


Sen öppnade han den andra presenten han fick av mej, och
det var Scooby Doo och monstret från mexico,
:), och den sitter han o Ina och ser på nu:


:P
Den filmer var kul .:P

Sen öppnade han mammas och pappas present, det var kläder,
det var inte så kul tyckte han! :D
Och så fick han memori - spel, Hehe ;) (Det tycker inte jag är så kul)
Och så fick han en radiostyrd grävmaskin av Ina :)

Nu kommer en låt o en bild till dej SötNosen :biggrin: :heart:....





Nu till låten: (Från YouTube)
http://youtu.be/rur5wKoua1o

Hejdå!

//Hannah Panna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0