Ser på Shrek 3

Hej just nu ser jag på Shrek 3.
Vi fick godis också :D Fast inte choklad :(
Haha, det gör inget, vi fick bilar och Fruxo eller nåt??
Okej nu kommer dagens bästisar :)

JUSTIN BIEBER O JADEN SMITH




På fredag ska jag och pappa ha myskväll :) (Hemligt För Ina o Joakim)
Jag ska ha detta godiset:

GEISHA


Och NOUGAT! :D

Pappa ska ha special nötter :O



Pappas dricka ska vara Pepsi Max elr Coola ligth:


Och jag ska ha Fanta exotic elr Fanta (gul)


Hejdå!!

//Hannah Panna//




Kommentarer
Iosefine

Åh choklad, nu vart jag sugen på det :P :D

Kul att du ska ha myskväll :) Vill också ha det :)

Om du inte har tittat in på min blogg än så har jag i alla fall svarat på dina frågor :)



Ha det så bra :)



Kram kram//Iosefine

2011-07-06 @ 19:35:12
URL: http://willesminne.blogg.se/
Ina

Hur vågar du hålla det hemligt!!? D:

2015-01-23 @ 16:40:15
URL: http://Lovislife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0