Kreta

Hej allihopa!

Nu är vi i kreta, det är varmt och skönt här.
Vi har badat och ätit glass varje dag.
Jag skriver på en dator som finns på hotellet:
Caldera beach, fast vi bor på hotellet:
Caldera creta paradise.
Nu ska jag snart gå och bada vid den lugna poolen.
Det finns fyra poolområden här.
På torsdag åker vi hem, DET SUGER!
Jag har blivit lite solbränd.
Och mina superkidsledare heter Alexander och Toni,'
Alexander är dansk och Toni är finsk han är en finne hihi!
Idag så sprutade Toni vatten på mej, och jag gjorde en värre
grej, jag slängde min glass på hans tröja :0
Jag ska bada nu kan lägga ut bilder sen när vi kommer hem.

Hejdå!

H a n n a h.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0