^^ Ny bok! ^^

Hej, jag håller på att skriva en ny bok.
Jag ska skicka in den till ett tryckeri när den är färdig.
Ni kan få höra litegrann...

Kapitel 1 – Den Mystiske Mannen.

 

Anastacia satt och tittade ut ur fönstret när det spöregnade.

Hon såg på dropparna som rann ner från fönstret och sedan rann

ner på fönsterbrädan.

Hon blundade och drömde om att det var sommar och solen lyste.

Att det var varmt och skönt.

Plötsligt hörde hon en röst.

"Anastacia, du har fått dina betyg idag, sa rösten.

Hon vände på huvudet, det var henne mamma som stod där och

tittade ut genom fönstret.

"Ucsh, vilket väder! Sa hon med en sur min."

Hon sträckte ut handen med papperet i och gav det till Anastacia.

Hon sträckte sig för att ta imot det och i samma ögonblick ringde det

på dörrklockan.

"Jag går ner och öppnar, sa mamma och gick ut genom dörren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0