Förlåt . . .

Jag tar upp några frågor om varför jag inte bloggat på senaste tiden. Ser att min statistik har sjunkit och det blev jag inte så glad för. Men nu ska jag svara på frågorna.
 
Anonym: Varför har inte nästa del av novellen kommit ut än?
 
Svar: Jag har fyllt år, nyss börjar skolan och måste ju jobba med skolarbetet nu. Sedan har jag haft fullt upp med att skriva min nya "bok" om det någonsin kommer bli en bok, vem vet? Och så har inte internet funkat på senaste tiden.
 
Bubblisa: Hej, jag frågar dig en fråga till. Har du slutat blogga? Kommer ju typ aldrig några inlägg.. ;(
 
Svar: Nej, nej, nej! Jag har självklart inte slutat blogga men jag svarar samma sak som på den andra frågan. Hälsningar Hannah
 
Elina74: När skulle du visa vad du fick i födelsedagspresent?
 
Svar: Alla nya inlägg kommer komma fram mot helgen, som jag sa, så har ju skolan börjat - och då måste man jobba med arbete och allt annat. Men jag ska försöka uppdatera som jag gjorde förut igen! :)
 
Ondirection_loverforever: Jag ser att du gillar Justin Bieber. Har följt din blogg lite och tycker den är bra! Men har du slutat skriva eller? Och en fråga som inte riktigt hör hit men.. du skriver jättebra och jag undrar hur många kapitel som är kvar av Justin Bieber-novellen?
 
Svar: Jag är på Kapitl 14 och det finns 20 kapitel av novellen "You have changed". Har ingen lust att skriva mer på den novellen då den "spårade ut" lite ibland, så den kommer avslutas snart! :)
Hälsningar Hannah

Orkar inga mer frågor nu, och jag har fått många frågor som är så här "Du skriver att du får så många frågor men du har ju typ 0 kommentarer, ljuger du eller?"
Och svaret är, att jag får dom på mailen på MovieStarPlanet. Så jag ljuger inte. Men det vore kul med lite kommentarer här på bloggen istället för MSP! Hälsningar Hannah :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0