Vad jag fick i födelsedagspresent :) ♥

Nu kommer ni få "google-bilder" av det jag fick i present. Delvis för att jag inte orkar ladda upp alla bilder ( haha, latmask man är! ) och för att jag inte har min egen dator, utan farfars. Okej, men då kör vi igång!
 
Från mamma:
 
Jag fick en Justin Bieber-film av mamma som jag inte kommer ihåg vad den heter ( nej, det var inte Never say Never ) så ni får en vanlig bild av Justin istället.
 
 
Och så fick jag en hoodie av mamma också, som var jättevarm + skön.
 
 
Av Ina och Joakim:
 
 
Av pappa:
 
 
Iphone 4 + mobilskal
 
 
Av farmor och farfar:
 
Spännor, och pengar, Justin Bieber-handduk och en blå tröja + chokladkaka och Justin Biebe-affisch, som det stod "Hannahs rum" på. ( Fanndes ingen bild på någon av sakerna eller jo, en bild, kolla nu:
 
 
Av Alicia, mina andra kusiner och hennes föräldrar:
 
 
 
Justin Bieber-klocka, men inget kort tyvärr..:/
 
ÖRHÄNGEN -ingen bild :/
Affisch! ^^
 
Av Annie och Martina:
 
Shimmer lotion, som var jättefin + ett kort fick jag också! :)
 
Av Durdona:
 
Konstig figur, spegel format som ett hjärta + jättefina armband ^^
 
Av Martine:
 
 Rosa läppglans :)
 
Mascara :)
 
 Ögonskuggor :)
 
Nagellack :)
 
Av Sandra:
 
 + en mugg^^
 
Av Ebba:
 
En kattstaty, ett block med en katt på :)
 
Av Linda, Lars, Aud och Anna ( VÄRLDENS BÄSTA PRESENT<3 )
 
HUNGEEER GAAMEES- FILMEEEN! <3 <3 <3 <3
 
Och så fick jag ett par vita skor, men lila på tror jag?:)
 
Sedan fick jag pengar, och jag fick jättemånga presenter och dom var så bra allihopa, men det var också kul att få tårta, haha. Men nu har ni fått detta inlägg, sees! :)
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Och snart får du meeer!! Snart kommer mina presenter, fast måste fortfarande köpa det där kuvertet :P Haha.
Många saker du fick =) <3

Miss you!!

//Amanda =)

Svar: Japp, och gud vad mycket jag får! :)
Miss you too <3 :)

PS. Ska vi börja skriva mail till varann på engelska igen? Det var ganska kul - eller vad tyckte du? :)
Hannah

2012-08-31 @ 18:54:54
URL: http://willesminne.blogg.se
Amanda

Jaaaa!! Det gör vi, det är bra träning! Jag kan behöva det :) <3 <3

Kram//Amanda

Svar: Haha, jag med, ska börja nu direkt! :P
Hannah

2012-09-01 @ 19:08:11
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0