Kladdkaka ^^

Igår gjorde mamma en kladdkaka som vi åt med grädde till, och så badade vi igår och det var iskallt i vattnet. Min kompis sa att det var skönt men nej, det var för kallt. Nu ska mamma och Ina ska åka och handla, utan mig och varje gång jag och mamma ska åka och handla så kommer Ina och gnäller om att hon ska med, så jag och mamma får typ aldrig åka ifred, men det får ju Ina och mamma göra. Okej, men nu ska jag snart ta och gå ut och cykla, för orkar inte sitta mer vid datorn, hehe. Snart kommer nästa del av min novell, så om ni inte har läst kapitel 12 så bara bläddrar ni lite ner! Förrsten är kommer Dagens Outfit.. inte.. den kommer imorgon, hej då! :)
 
Så himla mumsigt, igår så åt jag två bitar och så mådde jag illa för att den var så mäktig! Ska nog bara ta en liten bit idag, hehe! :) Hoppas vi ska gå ner till bryggan och bada sedan.. LOL.. Haha lol lol lol det är det enda killarna i min klass skriver typ, LOL, HAHAHAHAH :D
 
 


Kommentarer
Mamma

HALLO!!? Du glemte HALLON!! Självplockade ;-)

Svar: Men aaaaaaaaaahhh... vem bryr sig om små hallon??
Hannah

2012-08-02 @ 18:54:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0