En dag med pappa

Hejsan,
 
Idag har jag och pappa varit i skogen och kollat
efter en julgran som vi ska ha inne i TV-rummet.
Vi hittade en som vi blev nöjda med och fick se flera träd som en bäver hade ätit på.
Vi hörde till och med en hackspett, men jag såg
den inte, utan det var bara pappa - ibland tror jag att jag är blind, jag ser ju aldrig något
spännande eller roligt.
 
Sedan åkte vi hem och åt mat.
Mamma hade gjort köttbullar med mos och någon riktigt god sås, eller jag tyckte det iaf. ^^
Men sen när vi skulle åka och kom fram till,
köpcentret satt vi kvar lite i bilen, jag sms:ade med Amanda, och tillslut sa pappa.
Jag har glömt min plånbok hemma. Då åkte vi hem och hämtade den igen och
sen var vi framme vid köpcentret igen.
 
Vi handlade julklappar till Ina, Joakim och mamma, men jag säger inte vad vi köpte, för
mamma läser ju min blogg.
Godis till Ina och Joakim var det sista vi köpte och när vi kom hem ville en viss "katt" in
för att äta mat.
Jag lyfte upp den lille busiga katten och gick in med henne.
Det slutade med att hon bet mig och rev upp min hand, som vanligt....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0