Lucka 15

Längtar du tills julen ? Jaa, såklart
 
Har du köpt många julklappar ? Ähum, mamma har och jag också
 
Vad lyssnar du på nu ? Heart attack - One direction - snart kommer JUSTIN BIEBER !
 
Har du en kille ? Ehh.. ja
 
Favvogodis ? GEIISHA
 
Favvo onlinespel ? ingen aning, vet inte än, tycker inget onlinespel är kul längre..
 
Har du skype och spotiy ? Japp, det har jag(:
 
Dina favoritdagar : ? Fört julafton, sen födelsedag sen ... vet jag inte ^^
 
Favoritblogg: Tre stycken .. http://fokis.se/ och http://willesminne.blogg.se/ och .. det blev visst bara två :P
 
Bästisar ? Amanda:)
 
Familj ? Mamma pappa, Ina och Joakim som är spysjuk just nu :/
 
Appar på din iPhone ? WhatsApp, kik, mega run, Justin Bieber, Twitter, Youtube, Top 100 hits, Mega jump, temple run, angry birds (+ en hel del jättetråkiga ) , we <3 it, facebook som jag inte ens har, fast egentligen är det bara mamma som brukar det, tumblr ??, minecraft, itunes, appstore, msp, snapchat, ja... och massa andra, som typ alla vanliga som man inte behöver ladda ner..
 
Färg på mobilskal ? Svart och det är med bilder på den
 
Din största önskan ? Hemligt :)
 


Kommentarer
Amanda

Det var roligt att läsa men du vart har din chattbox tagit vägen?? Har du tagit bort den?? :O

Kram kram//Amanda

Svar: Nej, men den är borta, så vet inte hur?? :P
Hannah

2012-12-15 @ 12:21:49
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Mamma

Hvem er killen??

Svar: Ingen särskild...
Hannah

2012-12-16 @ 19:21:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0