Min önskelista till Julafton 2012 ♥

  • Ghost whisperer, säsong 1 - 6

  • Ögonskugga 120 st. palett

  • Smink borstar kit

  • Snow white and the Huntsman

  • Vita/Svarta jeans

  • Revenge, säsong 1

  • Lip smackers, Paul Frank ( INTE coca cola, har redan det )

♥ ♥ ♥

  • Justin Bieber´s parfym Girlfriend

  • Justin Bieber tröjor
 
Justin Bieber Glasses Gradient Girlie Tank
Justin Bieber Swag On Girlie T- Shirt
Hemsida, var man kan köpa dom = http://justinbieber.shop.bravadousa.com/Dept.aspx?cp=21965_23506
 
  • The amazing spider man

  • Vita converse
  • Julia Stars: Justin Bieber special ♥
  • Iphone 4 - mobilskal
UPPDATERAS SÅ FORT JAG HITTAR NÅGOT MER JAG VILL HA!
 

 

 



Kommentarer
Amanda

Jaaa!! Min julklapp på din önskelista är inte med! Jeey, då blir det mindre chans att du får den av nån annan :P Hahah Men bra julklappar :)

Kram :) :)

Svar: Haha, jag önskar mig typ allt med Justin Bieber och det på önsken, och det jag får av dig önskar jag mig säkert ändå! Hoppas du tycker om din julklapp! :D ^^
Kramis :) <3
Hannah

2012-12-01 @ 19:10:38
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Mamma

Jeg har lagt ut lenk til dette innlegget på facebook. Ikke sikkert at du får noen kommentarer fra noen av våre treige slektninger men de kommer hvertfall til å få se önskelisten din! ;)

Svar: Haha, ja .. Det blir bra, jag kommer att fylla på mer saker kan du säga till dom, när jag kommer på mer, som jag har gjort nu! :D
Hannah

2012-12-01 @ 23:33:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0