Saker jag längtar till :)

- Till jag och Amanda kanske ska gå på Gröna Lund!
 
- Tills jag ska sova över hos min kusin Anna!
 
- Tills Justin Bieber´s konsert 2013!
 
- Tills Justin Bieber´s musikvideo till As Long As You Love Me kommer ut nästa Onsdag!
 
- Tills jag fyller år ( eller egentligen inte )
 
- Tills jag får hälsa på min andra kusin Berit igen
 
- Tills vi ska ut med båten och bada ( kanske nästa vecka )
 
- Tills det slutar att regna och det blir sommar på RIKTIGT!
 
Det var det. Vad längtar ni till denna sommar? Samma som mig, att det ska bli riktig sommar snart? Kommentera gärna om vad du längtar till! Puss och kram!


Kommentarer
Amanda

Jag längtar också tills vi kanske ska till Gröna Lund :)
Det har blivit mer sommar hos oss, det är soligt och typ 27 grader varmt :D Fast just nu är det molnigt men det är varmt :)
SAKNAR DIG! <3 <3 <3 <3

Svar: Ja, jag längtar såå mycket, och vad bra att det är varmt hos er! Då ska jag komma snart så jag slipper allt regn här :P Saknar dig också! KRAM O PUSS :D <3
Hannah

2012-07-28 @ 14:36:40
URL: http://willesminne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0