Sovit över hos min kusin

Hejsan. Igår fyllde min mormor år och då var vi där och firade hennes födelsedag! Vi åt kycklingvingar med potatisgratäng, och sånna där grillspetsar eller vad det nu heter? Sedan åt vi chokladkaka, glass, blåbärspaj, kringla med grädde inuti och massa andra saker ( jordgubbar, och något mer ) och sedan när vi skulle hem så frågade jag om jag kunde sova över hos dom. ( Jag frågade Hilde, min moster ) och då så skulle jag fråga Berit, och det är hon som är min kusin, hon är 18 år och då sa hon ja. Så när vi kom hem pratade vi lite och la oss.
På morgonen vaknade vi och då hörde vi att Anne ( min moster, jag har nämligen 3 mostrar ) att hon skulle åka hem med bussen för att hon sov över hos mormor och morfar. Sedan åt vi frukost och solade litegrann, men vi hann inte något mer för Berits kompisar kom och så åkte vi till köpcentret och sen så körde han mig hem. ( Alltså Berits kompis ) och då så hade jag fått en Justin Bieber-affisch av henne så jag städa rummet och hängde upp lite fler affischer av JB. ♥^^ Men det var kul iallafall :) Nu kommer dagens låt! :)
 
Låt: If It´s lovin' that you want
Artist: Rihanna
- Jag tycker den låten är jättebra och passar bra till sommaren! :)
 
 


Kommentarer
Alicia

Hej! Kan du lägga ut nästa del av novellen, jag har läst alla nu och längtar verkligen!!!

Svar: Visst, kommer göra det imorgon eller på söndag! Kul att du gillar novellen! :) Kram
Hannah

2012-07-27 @ 21:25:33
URL: http://aliciamusa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0