I miss you

Hejsan,

Jag saknar "blogg.se" därför tror jag att jag ska börja att blogga på "blogg.se" igen, och jag struntar i om det inte går att lägga in videoklipp för det går, bara att jag inte vet hur man gör?

Amanda, min bästa vän har hjälpt mig med designen... om ni undrar... är inte så värst duktig på att lägga in headers på blogg.se men det tar så lång tid!

Men jag ska fixa lite nytt nu på den här bloggen, förresten är bloggplatsen dålig, för där kommer det fram massa reklam + att man kan nästan inte göra någonting med designen själv.



Just nu är vi i Rhodos, som ni kan läsa om på min andra blogg på "bloggplatsen.se"!

http://panfuhannah.bloggplatsen.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0