Sleeping



Kommentarer
Amanda

Vad söta ni är!! <3 <3 <3 :) :)

Kram :)

Svar: Haha. Jag håller med dig om att Missy är söt, älskar henne, hon är min älskade katt! <3
Men jag är inte söt, haha :P :D

Ses på skype snart /Hannah :) <3 <3 :)
Hannah

2012-10-28 @ 15:56:32
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Du är visste söt också!!! :) :) <3

Japp ses på skype nån dag :) :)

Kram <3 <3

Svar: Nej, blää.
Och du, jag och pappa har bokat hotell till Stockholm den 23:de april ( när vi ska till Justin Bieber-konserten) så vi kan ses då? Eller vet du det? Det är ju några månader kvar, så du kanske inte vet, men vi kan säkert det ;)

För vi ska köra inom Enköping och äta lite och då kanske du kan visa mig runt i ditt hus, för vi kommer inte kunna stanna där så länge för konserten börjar 19.00 men på hemvägen kanske vi kan shoppa lite, du och jag :)

Hoppas vi kan det, och ses!

<3 :) <3 :) <3 :) <3 :) ♥
Hannah

2012-10-28 @ 19:48:20
URL: http://Willesminnne.blogg.se
Amanda

Det blir så bra så, som sagt, det är några månader kvar men vi får stå ut och vänta. Ska bli kul att få träffa dig och shoppa tillsammans :) :) :)

Kram!!! :)

Miss you!! :)

Svar: Mm.. Fast egentligen är det inte sååå länge till... :P
... Säger vi sålänge iaf. Det är bara att räkna månader ;)

Längtar redan till dig och Justin! <'3 :) :)
Hannah

2012-10-31 @ 18:21:59
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0