10 days left ~ ♥

Okej, jag kommer ha sån här nedräkning på bloggen där jag varje dag kommer med ett litet "surprise inlägg" typ. Och i detta inlägg kommer jag att ha en frågestund! Ni kan fråga här nere i kommentarerna eller på videofyme. Jag längtar så himla mycket till 23 april. Jag längtar som galet efter Justin Bieber! Och Amanda, såklart! ;) :)
Okej i alla fall, frågestund kanske inte är så kul, men det är i alla fall något. Ni kan också kommentera på min video "önskevecka" om ni inte redan har gjort det då.. ^^
Och en sak till.. Min dator är sönder så jag skriver på mammas istället. Vet inte vad jag ska göra med designen, orkar inte lära mig Gimp. Vill tillbaka till DM, ett program som jag redigerar i.. :)
Ikväll ska jag på kalas med Duri till en i vår klass, men jaja. Vi ses! Ha det bra!
 


Kommentarer
Martine

Lycklig för din skull. Haha hälsa han från mig ;) om han hör :P

Svar: I love you!! och ja ska försöka skrika det åt han du kanske hör det i en av mina videos :P
Hannah

2013-04-13 @ 12:43:03
URL: http://lokestar.blogg.se
Martine

haha !!<3

Svar: <3
Hannah

2013-04-14 @ 18:03:11
URL: http://lokestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0