¤ New

Kändes som att jag skulle behöva förändra designen lite, så jag ändrade helt enkelt design. Och nu har dom ändrat på blogg.se så nu satt jag och "RE:ade" designen lite. Blev inte så värst nöjd, tyvärr men jag ville bara ha ändrig så det inte blir samma gamla vanliga blogg hela tiden.
Jag har varit i fjällen också så har inte bloggat eller gjort några videos, men nu kommer det komma en video som kommer heta "Like boys and girls" som kommer handla om tjejernas perspektiv och killarnas såklart.
Men tjejer äger, eller hur? Och killar kan bara dra åt skogen, förutom Yohio, Justin och en till hemlighet . ♥
 
We run the world, girls, GIRLS!
 


Kommentarer
Amanda

Superduper fin design, finare än min, haha :P Gillar dom där hjärtarna =)

Puss o kram =)

P.s tävling på min blogg nu ;)

Svar: Haha tack, och nej, jag tycker din design är finast, för min är så tråkig. Din är mer rolig, fin och kreativ! :) <3 :P
Hannah

2013-04-06 @ 15:17:38
URL: http://Willesminnne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0