Nu blir det fredagsmys!

Som jag har sagt, min dator är ju kass så får använda pappas dator. Han har en Mac, haha lyxigt, eller hur? Imorgon ska jag och pappa se på "The hobbit". Kommer bli jätteroligt! Sedan nästa vecka ska jag fråga om jag och Tine kan hitta på något roligt:)
 
På tisdag ska jag på JB-konserten, OMG, längtar! Och synd att jag inte står i Diamond Circle för Justin Bieber ska ta av sig sitt linne och slänga det till publiken, aaa! :D :P
Aja, nu ska jag.. göra något. Är ganska utmattad efter den här veckan. En himla massa prov och läxor och sån där annan skit! Och så har jag läxor till nästa vecka så vi får se om jag hinner göra dom till helgen! Jag ska i alla fall göra en läxa till helgen.. Matte! Tre sidor matte! Fatta vad mycket! :O
Aja men ju mer jag gör ju desto mindre slipper jag göra i Stockholm, så ska göra allt så behöver jag inte göra något! Men nu ska jag sluta skriva, ni blir ju utråkade, haha. Idag var världens bästa dag! :) :*
 
Ses:) <3
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Prov??

Svar: Ja, fast vi fick inte träna på dom före..
Hannah

2013-04-19 @ 21:43:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0