Cubus ♥ Justin Bieber

Hejsan,
 
Sedan ska jag och Duri gå till Cubus och handla Justin Bieber-kläder. Dom har ju typ Justin Bieber-special och jag älskar Justin Bieber mest i hela världen, for ever!
Ska redigera en video nu som Marius, Ebba, Tine och Duri är med i. Jag också då men.. ibland lägger jag ner mobilen i fickan för att inte vår lärare skulle se för vi fick inte filma dom som inte ville vara med. Men det gjorde vi ju inte men jaja.. Jag klipper bort det i alla fall. Ska ni till Cubus kl. 3? I ♥ Justin Bieber!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Det tog lång tid att redigera den :P

Svar: Hahah, ja har typ glömt bort den och vet inte om jag ska lägga ut hela, kanske bara några delar för det är lite pinsamt memen ... :P
Hannah

2013-02-27 @ 16:04:31
Tin

Det var jag som skrev kommentaren :) ⬆

Svar: Oki :)
Hannah

2013-02-27 @ 16:05:37
URL: http://lokestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0