~ ❄ ♥ Cupcakes ♥ ❄ ~

Muffins är bara fula cupcakes...
 
Muffins is just ugly cupcakes..
 
Hejsan bloggen! Sitter i soffan och kollar på bilder av cupcakes. Man får väl erkänna att man blir lite sugen själv, faktiskt. Men ärligt.. jag älskar muffins och cupcakes äter jag inte så ofta, men jag ska baka cupcakes snart någon gång och då ska ni få se en bild. I promise. ^^
Men jag fick huvudvärk idag på skolan så jag ringde pappa och så kom han och hämtade mig. Jag tog en huvudvärkstablett och sov i ungefär 2 timmar. Orsaken till att jag vaknade var att Missy spydde på min matta och det stank som in i helskotta. Men nu är jag inte så sjuk utan jag är nästan helt pigg.
 
 
 
 
 
 
 
P.S. Vill ni att jag gör mer outfit-bilder? Gillade ni dom? ♥
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0